Kismama jóga

[ File # csp4792610, License # 1549682 ] Licensed through http://www.canstockphoto.com in accordance with the End User License Agreement (http://www.canstockphoto.com/legal.php) (c) Can Stock Photo Inc. / ilona75

A kismama jógán légzéssel összekapcsolt speciális gyakorlatokkal készül fel a test a könnyebb szülésre. Lazul a medence, nő a csípőizület mozgékonysága, megerősödik a baba kihordásához szükséges izomzat.

Mozgással kombinált légzőgyakorlatokkal könnyebbé válik a légzés, relaxációval oldódik a testben és az elmében felgyülemlett feszültség.

A hagyományos jógagyakorlatok mellett a természeti népek ősi mozdulatai is megjelennek az órákon. A tapasztalat szerint a kismama jógát gyakorló nők tudatosabban élik meg a várandósságot és a szülést, valamint oldódnak félelmeik, aggodalmaik. A cél az egészséges, kiegyensúlyozott, magabiztos várandós anyuka, aki jól érzi magát a bőrében és boldogan várja születendő gyermekét. A kismama jóga alkalmas és teljesen biztonságos a jógában nem jártas kismamák részére is.

Az óra a 13. héttől ajánlott, akkor is, ha még sosem jógáztál.

A foglalkozások során a következőkben nyújtunk segítséget:

-helyes légzés

-a test finom átmozgatása

-helyes testtartás

-a gerinc terheltségének csökkentése

-lazító testhelyzetek

-a medence és a csípő felkészítése a szülésre

-a gát izmainak felkészítése

-érzelmi ráhangolódás

-a babával való kapcsolat elmélyítése

-praktikus tanácsok